Informatii Livrare
Livrarea produselor comandate se face prin curier rapid (Cargus).
În anumite condiții livrarea produselor se poate face prin intermediul Poștei Române (pentru zonele aflate in afara ariei de acoperire a curierului - pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati).
Costuri
Pentru comenzile mai mari de 250 de Lei livrarea este GRATUITĂ.
Pentru comenzile cu o valoare mai mică sau egală de 250 de Lei costul livrării este de 19 Lei (TVA 19% inclus), oriunde în aria de acoperire a curierului.
Termene
Livrarea se va realiza într-un termen de 24-72 de ore de la confirmarea comenzii (prin e-mail sau telefon) de Luni până Vineri, între orele 9 și 18, la adresa indicată în formularul de comandă.
Comenzile lansate până la ora 14:00 vor fi procesate pentru livrare în aceeași zi, iar cele plasate după această oră, în următoarea zi lucrătoare.
Comenzile lansate Sâmbăta și Duminica vor fi procesate și trimise spre livrare în ziua de Luni.
În perioada sărbătorilor legale, termenele de livrare pot fi diferite, motiv pentru care vă vom comunica din timp, pe site, blog sau facebook, termenele de livrare aplicabile.
Societatea își rezervă dreptul de a nu onora anumite comenzi, dacă produsele comandate nu se mai regăsesc în oferta producătorilor și/sau importatorilor, precum și de a întârzia sau de anula livrarea produselor comandate de Client în situația în care acestea nu pot fi onorate din motive independente de voința Societății, cum ar fi, fără a se limita la cazurile de forță majoră: incendii, inundații, epidemii, greve, războaie etc, precum și a-și selecta clientela.
De asemenea, în situația în care prețul unui produs sau anumite caracteristici ale acestuia au fost introduse în mod greșit în baza noastră de date sau au fost afișate greșit, iar livrarea produsului nu a fost finalizată, Societatea își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivă și de a notifica imediat Clientul despre eroarea apărută, returnând suma plătită de acesta, dacă plata a fost făcută în avans.
În cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare a unui produs, Societatea răspunde numai în limita valorii sumei încasate de la Client pentru produsul respectiv.
Vă rugăm să ne semnalați prin e-mail sau telefonic, orice problemă legată de livrarea produselor, urmând să facem tot posibilul pentru soluționarea acesteia în cel mai scurt timp cu putință.